عقده از ابوالفضل امیری (هپ هپ)
نوشته شده توسط : علیرضا

شاید کمبود های من واسه تو بهترین زندگیه... نقص گریه یعنی کمبود گریه و نفرت از روح کثیف و کریه... صداقت مرد مثل یه زن جنده ومرگ یه نفس یعنی گذر یه پله...روح پاکم لکه دار از مرگ جسم تارم مثل خاک مخمل... راه زندگی جدا مثل سردرد و آزارتم با یه تکه برتر... سختم کم میاد که ببینمش تو اوج پروازم بچینمش... گل به اسم لبخند به اسم فرزند... دنیا تو مغزم ولی خیلی کم رنگ واسه ادامه راه با مشکلات سرگرم... فقط این بوده که بزنم ته رگ... یه مواد لعنتی بعدم سلبز... پرندهی تو قفس رنگ قلبم من از رفیقای دورمم سردم... برده ای زاده شده از ترس نفس... یه سرنگ به دست توی رقص قفس... جنستم پوچه من از رنگ شبم میخواد بمیره... من دارم دو تا کفن... آرزو تو دله بچه سقط فقط... نقطه باز سرخط و این زندگی منه توی شبم...

ماها شکست خورده ایم... ما ها خون دل خورده ایم... ماها به امید صبح سپیدمون زنده ایم... ما ها شکست خورده ی نسل الانیم زمین خورده ی خاکی توی رسم شباییم...پدر و مادر و رفیق و فامیل همشونا باختیم... ما ها داغ کشیده ی اصل وفاتیم... حرمت ریش سفیدامون دیگه رفته... پرنده ی آرزو ها توی دلا دفنه... واسه رسیدن هدف ما ها صادقیم... به همون کتابت قسم به اندکشم قانعیم... آرزوی دیدن خونواده کنار هم مثل عقده توی قلبم لونه کرده... دلو به چی خوش کنم؟ به دختری که هوس رو به عشق ترجیح میده یا رفیقی که تا پیشم خیلی خوشه اما وقتی بهترش میاد میکنه بهم پشتش...............

برای حمایت از هپ هپ باند میتونید کمک های نقدی خودتون را به حساب 1602647818 بانک تجارت شعبه اجتهد واریز کنید حتی 1000 تومان

با تشکر از عدنان که برای رسوندن حرفای من به گوشتون آهنگش را ساخت... حتی انتظارش رو هم نداشتم...




:: برچسب‌ها: عقده از ابوالفضل امیری هپ هپ ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: